Konferencja Digital Marketing Innovation 24 marca 2015

Szybki rozwój nowych technologii w obszarze digital wpływa na konieczność zmiany podejścia do działań marketingowych.

Zmieniają się nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim oczekiwania i zachowania konsumenta.

Zmienia się również sposób tworzenia strategii marketingowych, które nowe technologie nie tylko wspierają, ale również weryfikują.

Innowacją w marketingu nie jest wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych.

Kluczowe znaczenie mają zbierane dzięki nowoczesnym technologiom doświadczenia i dane, ich analiza oraz elastyczne zmienianie na jej podstawie strategii w obszarze tworzenia produktu, komunikacji, sprzedaży oraz obsługi klienta.

Innowacja

Strategia, marketing i nowe technologie są ze sobą ściśle związane.
Innowacja technologiczna wywiera coraz większy wpływ na komunikację marketingową, relacje z konsumentami oraz tworzenie nowych produktów. Jeśli nie docenimy tego wpływu również na strategię, możemy stracić możliwość wprowadzania innowacji do swojego biznesu.

Marketing

W marketingu opartym o technologię nie chodzi wyłącznie o efektywność, ale przede wszystkim o doświadczenia.
Nowe technologie to nie tylko narzędzia zwiększające wydajność procesów, ale interfejs, w którym marketing widzi i dotyka cyfrowego świata oraz cyfrowego konsumenta.

Technologie


Zwiększanie skuteczności działań marketingowych w digital.
Efektywne procesy w zintegrowanych kampaniach marketingowych.
Konsument w erze digital – jak go zrozumieć i jak do niego dotrzeć.
Personalizacja działań marketingowych jako klucz do sukcesu.
Era digital – wszystko na życzenie, czyli złota era oczekiwań konsumenta.
Technologie mobilne wspierające sprzedaż.

Debata

Dwie funkcje biznesu – marketing i innowacja, czyli jak się dostosować do ery digital?

foto_Lukasz Wejchert

Łukasz Wejchert

MichalBranski_2_s

Michał Brański

15516382288_f0405ba7d7_o

Paul Papadimitriou

IvanHernandez1x1

Ivan Hernandez

Konferencja Digital Marketing Innovation 24 marca 2015

...

Rozpoczęcie rejestracji

08:30 - 09:30


About

...

Ivan Hernandez

Digital Innovation & Marketing Strategist, Business Development Consultant

Digital Transformation: Stop Trying to Change and Start Transforming Your Business.

09:30 - 10:00


About

The future of business is digital. It's inevitable. Yet, most organizations today are struggling to effectively use digital technologies to drive higher levels of profit, productivity and performance. This requires driving transformation across all levels of the organization and putting customer experience at the heart of digital transformation.

...

Paul Papadimitriou

Innovation Scout and Keynote Speaker

Better, Stronger, Faster. The infinite innovation revolution.

10:00 - 10:30


About

The profound shifts brought about by technology are much deeper than we all tend to observe—changing the entire scope of human transactions, from how we do business to how we consume. How we define ourselves.

...

Zbigniew Nasarzewski

Innovation Manager Dentsu Aegis Network Poland

MakerLaby, roboty i wearable, czyli make things happen w komunikacji marketingowej

10:30 - 11:00


About

Urządzeniom typu wearables i konstruowanym przez pasjonatów robotom często niesłusznie przykleja się etykietkę „zabawek dla dużych chłopców”. Tymczasem tkwi w nich nieskończona liczba biznesowych możliwości dla marketerów, o których zagospodarowaniu dopiero zaczyna się mówić. O tym, jak wykorzystać makerski potencjał, a także o znaczeniu przestrzeni kreatywnych (tzw. MakerLabów) dla innowacji, opowie Zbigniew Nasarzewski, Innovation Manager Dentsu Aegis Network.

...

Magda Chętnik

Account Manager 180heartbeats + JUNG v. MATT

Nowe technologie w służbie efektywnej realizacji celów biznesowych w komunikacji B2B.

11:00 - 11:30


About

...

Magdalena Moskal-Felska

Senior Strategy Planner 180heartbeats + JUNG v. MATT

Nowe technologie w służbie efektywnej realizacji celów biznesowych w komunikacji B2B.

11:00 - 11:30


About

Jak nowe technologie służą efektywnej realizacji celów biznesowych w komunikacji B2B? Case study Akademii Dakea. Mierzalne efekty są Świętym Graalem digital. Jednak na etapie planowania strategii kluczowe nie jest ani medium, ani planowany efekt. Najważniejsze jest zrozumienie jak marka może zrealizować swoje cele efektywnościowe odpowiadając na potrzeby grupy docelowej. Akademia Dakea odniosła sukces na czterech rynkach europejskich, dzięki oparciu jej mechanizmów na trzech filarach: interakcja, rozrywka i wymierna korzyść dla użytkowników platformy. Nowe technologie zapewniły integrację tych elementów w atrakcyjny dla uczestników sposób.

...

Przerwa kawowa

11:30 - 12:00


About

...

Igor Farafonow

UX Lead at Uxeria

What makes them love you? – nowe technologie w służbie user experience.

12:00 - 12:30


About

"You‘ve got to start with the customer experience and work back toward the technology - not the other way around." Steve Jobs May 1997, World Wide Developers Conference Twój produkt nie sprzedaje – sprzedają doświadczenia, które oferujesz. Kluczowe z punktu widzenia biznesu nie jest nawet to, jak będzie produkt wyglądać, tylko jak się z niego będzie korzystać. Nowe technologie dają możliwość sprawdzenia doświadczeń twoich konsumentów.

...

Katarzyna Sulej-Chhugani

Marketing Services Manager Lionbridge

Responsive Web Design jako metoda na dotarcie do mobilnych klientów.

12:30 - 13:00


About

...

Norbert Boroń

Marketing Technologies Lead Engineer, Lionbridge

Responsive Web Design jako metoda na dotarcie do mobilnych klientów.

12:30 - 13:00


About

Liczba urządzeń mobilnych na świecie przekroczyła ilość komputerów stacjonarnych. Co chwilę pojawiają się nowe - tablety, smart watches, samochody z wbudowanymi ekranami dotykowymi, nawigacje GPS, nawet lodówki z wyświetlaczami interaktywnymi. W jaki sposób dostarczyć wartościową treść użytkownikom wszystkich tych urządzeń? Jak Responsive Web Design pozwala dotrzeć do większej grupy klientów? Jakich błędów unikać?

...

Adam Gołub

CEO VideoMill

Konsument w digital – personalizacja działań marketingowych jako klucz do sukcesu.

13:00 - 13:30


About

Digital Personalizations - idea, trendy, narzędzia, zaawansowany dialog z konsumentem. Budowanie lojalności oraz możliwość lepszego zrozumienia oczekiwań konsumenta. Komunikacja masowa versus spersonalizowany przekaz. Narzędzia personalizacji komunikacji marketingowej w świecie digial. Jak mierzyć efekty personalizacji? Real time personalizations, dynamic content, zachowania psychograficzne. Oczekiwania i potencjał personalizacji w dostosowaniu do branży. Case study oraz analiza statystyk i badań.

...

Przerwa kawowa + Lunch

13:30 - 14:30


About

...

Kuba Kaliciński

Creative Director / co-owner Kalicinscy.com

Innowacja w strategii komunikacji – content to odpowiedzialność, nie narzędzie.

14:30 - 15:00


About

Technologia umożliwia szybkie i stosunkowo niedrogie tworzenie contentu, ale czy to dobrze? Jaki wpływ na komunikację marketingową ma nieodpowiedzialne tworzenie contentu. Jaka jest przyszłość content marketingu - branded content, branded entertainemnt.

...

Michał Dunin

Dyrektor Zarządzający, WebTalk

Internet of Things – Jak IoT zmienia rzeczywistość?

15:00 - 15:30


About

Jakie trendy kreuje Internet of Things? Nastał czas implementacji IoT zarówno B2C jak i B2B - jakie są trendy i jak je wykorzystać?

...

Dirk Nagel

Sales and Business Development Evangelis Facelift

How to turn Facebook into a sales machine.

15:30 - 16:00


About

More sales with Facebook, Social Big Data and Social CRM: Insights, Cases and Best Practices.

...

Debata

Dwie funkcje biznesu – marketing i innowacja, czyli jak się dostosować do ery digital?

16:00 - 17:00


About

Debata w języku angielskim. Prowadzący Ivan Hernandez. Paneliści: Paul Papadimitriou, Łukasz Wejchert, Michał Brański

...

After Party / Networking

17:00 - 19:00


About

Dom handlowy Mysia 3 - 3 piętro ul. Mysia 3 Warszawa

“Business only has two functions – marketing and innovation.” – Peter Drucker"

Weź udział w spotkaniu i sprawdź, jak technologia wspiera komunikację z konsumentem!

Dom handlowy Mysia 3 - 3 piętro - 24 marca 2015, Warszawa

790PLN

netto

  • (od 16.03 cena wynosi 990 zł) zawiera:

  • wejściówkę dla jednej osoby,

  • lunch,

  • materiały

Buy now

1600 zł

netto

  • Pakiet 3 wejściówek zawiera:

  • 3 wejściówki,

  • lunch,

  • materiały

Buy now

Twoja firma dysponuje innowacyjnym rozwiązaniem?

Pokaż je na stoisku podczas konferencji. Więcej informacji: paulina.wojczynska@believein.pl

Wyślij e-mail

Efficiency is doing things right. Effectiveness is doing the right things!

...

It's not digital marketing; but marketing in a world that's digital:

Suresh Vittal - V-P, Marketing Strategy, Digital Marketing, Adobe
...

Business has only two functions - marketing and innovation.

Milan Kundera
...

Technology now fuels the marketing discipline, where science and art come together.

Amy D. Love, CMO, Appirio
...

Marketing technology is not just about efficiency — it’s about experiences.

Scott Binker, Chief Marketing Technlogiest Blog
...

The marketing future belongs to just two groups: technicians and magicians.

Sir Martin Sorrell
...

Any company that cannot imagine the future won’t be around to enjoy it.

Gary Hamel & C.K. Prahalad

Organizatorzy

BelieveIn
Digital Think Tank

Partnerzy

Forrester
Digital Loop
Mysia3
eventroom
evetory.cc
Rent Design

Partnerzy medialni

Digitize
e-biznes.pl
eGospodarka.pl
Interaktywnie.com
Manager+
Marketer+
PBI.org.pl
SocialPress

Wystawcy

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!

034fe0d

Anna Palowicz

Executive Director

mob. 507 186 844

anna.palowicz@believein.pl

3aeac9e

Paulina Wojczyńska

Marketing and Sales Director

mob. 725 537 356

paulina.wojczynska@believein.pl

10749515_815953088467146_109889039_n

Paulina Kułacz

Project manager

paulina.kulacz@believein.pl