Femvertising – komunikacja ze współczesną kobietą

28.11.2017, Samo Centrum Wszechświata, ul. Chłodna 29, Warszawa

Podczas pierwszej edycji konferencji, w 2016 roku, pokazaliśmy, że Femvertising to nie tylko odległy trend i przyszłość komunikacji marek skierowanych do kobiet. To twarde liczby, realne oczekiwania, prawdziwe zmiany, które mają miejsce tu i teraz. Także w Polsce.

Czym jest Femvertising? To nic innego, jak odpowiedź komunikacji marketingowej na zmiany społeczne, związane z kobietami, ale nie tylko. Nowe pokolenia konsumentów funkcjonujące w zdigitalizowanej i pędzącej rzeczywistości są wyzwaniem dla marek. Czego oczekują? Jakie są?

Czy wiecie, że:
– w 2028 roku kobiety będą kontrolowały 75% wydatków?
– 52% przedstawicielek płci pięknej podejmuje decyzję o zakupie konkretnego produktu z powodu pozytywnego wizerunku kobiety pokazanego w jego reklamach?
– 92% kobiet zapamiętuje komunikację z pozytywnym wizerunkiem kobiety, a 45% rozmawia na ten temat w szerszym gronie jednocześnie rozpowszechniając dalej produkty?

Na konferencji uczestnicy:
– zobaczą co zmieniło się w komunikacji skierowanej do kobiet w ciągu ostatniego roku
– poznają najnowsze badania pokazujące oczekiwania kobiet z pokolenia Millenials
– zobaczą świat nastolatek z pokolenia Z
– poznają najnowsze i najciekawsze case study polskich kampanii
– zobaczą, co kobiety robią na Facebooku i jak ta platforma wpływa na ich decyzje zakupowe
– poznają globalną skalę zmian roli kobiet na przykładzie filmów i sztuki

Prelegenci

Na scenie wystąpią eksperci z obszaru komunikacji marketingowej i nie tylko. Uczestnicy będą mieli okazję poznać najnowsze badania z rynku polskiego, globalne i co najważniejsze – polskie kampanie wpisujące się w nurt femvertisingu.

  • Karolina Liberka
    Karolina Liberka niezależna konsultantka, Marketing w Praktyce
  • Agnieszka Pełka
    Agnieszka Pełka Kierownik Marketingu marki Tołpa, Torf Coropration
  • Katarzyna Czuchaj-Łagód
    Katarzyna Czuchaj-Łagód Chief Research Officer, Mobile Institute
  • Kuba Kaliciński
    Kuba Kaliciński CEO, Kalicińscy.com
  • Szymon Kobusiński
    Szymon Kobusiński Artysta Fotograf, Właściciel KOBUSIŃSKI PHOTOGRAPHY
  • Agnieszka Chabrzyk
    Agnieszka Chabrzyk Country Director Business Factory i ROI Hunter

Program konferencji

Program konferencji w przygotowaniu

16:00-16:30

Czas na networking

Weź udział!

Konferencja jest interesująca, ale cena za wysoka? Napisz do nas, a otrzymasz kod rabatowy: paulina.wojczynska@believein.pl

  •  790zł/netto
    Opłata zawiera:
    • udział w konferencji dla 1 osoby,
    • kawa,
    • lunch,
    • dostęp do meteriałów udostępnionych przez prelegentów.
  •  2200zł/netto
    Opłata zawiera:
    • udział w konferencji dla 3 osób,
    • kawa,
    • lunch,
    • dostęp do meteriałów udostępnionych przez prelegentów.
  • Skontaktuj się
     Współpraca
       

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, masz ciekawy pomysł na wystąpienie na konferencji, napisz: paulina.wojczynska@believein.pl

Organizatorzy

Samo Centrum Wszechświata
Digital Think Tank

Partnerzy medialni

Newsfeed
Marketing & biznes
BRIEF
Mediarun
Feedback

Partnerzy konferencji

Rent Design

Partnerzy merytoryczni

Beauty Management

Miejsce konferencji

Samo Centrum Wszechświata, ul. Chłodna 29, Warszawa

Videorelacja z poprzedniej konferencji Digital Think Tank

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.
0