Femvertising – komunikacja ze współczesną kobietą

28.11.2017, Pół na Pół, Racławicka 99, Fort Mokotów, Warszawa

Podczas pierwszej edycji konferencji, w 2016 roku, pokazaliśmy, że Femvertising to nie tylko odległy trend i przyszłość komunikacji marek skierowanych do kobiet. To twarde liczby, realne oczekiwania, prawdziwe zmiany, które mają miejsce tu i teraz. Także w Polsce.

Czym jest Femvertising? To nic innego, jak odpowiedź komunikacji marketingowej na zmiany społeczne, związane z kobietami, ale nie tylko. Nowe pokolenia konsumentów funkcjonujące w zdigitalizowanej i pędzącej rzeczywistości są wyzwaniem dla marek. Czego oczekują? Jakie są?

Czy wiecie, że:
– w 2028 roku kobiety będą kontrolowały 75% wydatków?
– 52% przedstawicielek płci pięknej podejmuje decyzję o zakupie konkretnego produktu z powodu pozytywnego wizerunku kobiety pokazanego w jego reklamach?
– 92% kobiet zapamiętuje komunikację z pozytywnym wizerunkiem kobiety, a 45% rozmawia na ten temat w szerszym gronie jednocześnie rozpowszechniając dalej produkty?

Na konferencji uczestnicy:
– zobaczą co zmieniło się w komunikacji skierowanej do kobiet w ciągu ostatniego roku
– poznają najnowsze badania pokazujące oczekiwania kobiet z pokolenia Millenials
– poznają najnowsze i najciekawsze case study polskich kampanii
– zobaczą, co kobiety robią na Facebooku i jak ta platforma wpływa na ich decyzje zakupowe
– poznają globalną skalę zmian roli kobiet na przykładzie filmów i sztuki

Prelegenci

Na scenie wystąpią eksperci z obszaru komunikacji marketingowej i nie tylko. Uczestnicy będą mieli okazję poznać najnowsze badania z rynku polskiego, globalne i co najważniejsze – polskie kampanie wpisujące się w nurt femvertisingu.

  • Karolina Liberka
    Karolina Liberka Business Development Deputy Director, Feno
  • Katarzyna Czuchaj-Łagód
    Katarzyna Czuchaj-Łagód Chief Research Officer, Mobile Institute
  • Kuba Kaliciński
    Kuba Kaliciński CEO, Kalicińscy.com
  • Agnieszka Chabrzyk
    Agnieszka Chabrzyk Country Director Business Factory i ROI Hunter
  • Katarzyna Pawlikowska
    Katarzyna Pawlikowska współzałożycielka Garden of Words
  • Wojciech Papuziński
    Wojciech Papuziński Creative group head, Schulz brand friendly
  • Agata Fedczyszyn
    Agata Fedczyszyn Social media specialist, Schulz brand friendly
  • Anna Zuzanna Balcerowska
    Anna Zuzanna Balcerowska Senior Account Manager, GONG
  • Barbara Wardowska-Heyda
    Barbara Wardowska-Heyda Strategy Planner, GONG
  • Mateusz Felsmann
    Mateusz Felsmann CO-FOUNDER \ MEMBER TWIN .digital collective
  • Martyna Garbacz
    Martyna Garbacz COLLECTIVE MEMBER TWIN .digital collective
  • Paulina Wojczyńska
    Paulina Wojczyńska CMO Digital Think Tank/BelieveIn
  • Anna Palowicz
    Anna Palowicz CEO Digital Think Tank/BelieveIn
  • Agnieszka Żałopa
    Agnieszka Żałopa Brand Manager Rimmel
  • Joanna Wawrzyk
    Joanna Wawrzyk Marketing Specialist Sally Hansen

Program konferencji

9:00-9:30

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

9:30-9:45

Paulina Wojczyńska, Digital Think Tank

Rozpoczęcie konferencji

9:45-10:15

Katarzyna Pawlikowska, współzałożycielka Garden of Words

Marka z misją, czyli czym jest prawdziwy femvertising?

10:15-10:45

Katarzyna Czuchaj-Łagód, Chief Research Officer, Mobile Institute

Ten budżet ale ta kontrola, ten zakup ale ta decyzja, ten portfel ale w nim ta karta – czyli jak kobiety rządzą zakupami.

Zakres:
– decyzyjność zakupowa młodych Polek (budżetowanie, zakupy w kategoriach, płatności)
– mechanizmy i ścieżki zakupowe (miejsca zakupu, czynniki zakupowe, ulubione promocje, urządzenia zakupowe)

10:45-11:15

Karolina Liberka, Business Development Deputy Director, Feno

Oldvertising – czyli zróbcie miejsce! Idzie nowe!

11:15-11:45

PRZERWA KAWOWA

11:45-12:15

Mateusz Felsmann, CO-FOUNDER \ MEMBER TWIN .digital collective
Martyna Garbacz, COLLECTIVE MEMBER TWIN .digital collective

Komunikacja z kobietami, czyli właściwie z kim?

12:15 –12:45

Kuba Kaliciński, CEO Kalicińscy.com

Diversity – nie różnimy się płcią, ale tym, kim jesteśmy.

12:45- 13:15

Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory i ROI Hunter

Women on Facebook, czyli czego szukają kobiety na Facebooku, co je angażuje i jak kupują

13:15-14:30

PRZERWA OBIADOWA

14:30-15:15

Agnieszka Żałopa, Brand Manager Rimmel

Joanna Wawrzyk, Marketing Specialist Sally Hansen

COTY – celebrowanie różnorodności piękna

15:15 – 15:45

Wojciech Papuziński, Creative group head, Schulz brand friendly
Agata Fedczyszyn, Social media specialist, Schulz brand friendly

Koniec ze schematami!
Wyidealizowany, sztuczny obraz kobiecego ciała, tani erotyzm i pokazywanie kobiet jako kur domowych. Te elementy drażnią najbardziej w komunikacji kierowanej do kobiet! Jak pokazać w reklamie kobiecą pielęgnację i zrobić to dobrze? Wystarczy zerwać ze schematami i postawić na szczerość!
Poznajcie nowe podejście – pozbawione lukrowanych i odrealnionych obrazków – na przykładzie kampanii marki Venus.

15:45 – 16:15

Barbara Wardowska-Heyda, Strategy Planner, GONG
Anna Zuzanna Balcerowska, Senior Account Manager, GONG

Coraz mniej granic, ale czy to oznacza mniej ograniczeń? O komunikacji dużej zagranicznej marki do polskich młodych kobiet.

16:15-16:45

Paulina Wojczyńska, CMO Digital Think Tank/BelieveIn
Anna Palowicz, CEO Digital Think Tank/BelieveIn

Od Śpiącej Królewny do Wonder Woman, czyli globalna skala zmian
roli kobiet na przykładzie filmów, sztuki, kultury.

Weź udział!

Konferencja jest interesująca, ale cena za wysoka? Napisz do nas, a otrzymasz kod rabatowy: paulina.wojczynska@believein.pl

  • do 20 listopada, po 20 listopada 990zł/netto
     790zł/netto
    Opłata zawiera:
    • udział w konferencji dla 1 osoby,
    • kawa,
    • lunch,
    • dostęp do meteriałów udostępnionych przez prelegentów.
  • do 20 listopada, po 20 listopada 2490zł/netto
     1900zł/netto
    Opłata zawiera:
    • udział w konferencji dla 3 osób,
    • kawa,
    • lunch,
    • dostęp do meteriałów udostępnionych przez prelegentów.
  • Skontaktuj się
     Współpraca
       

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, masz ciekawy pomysł na wystąpienie na konferencji, napisz: paulina.wojczynska@believein.pl

Organizatorzy

Pół na Pół
Digital Think Tank

Partnerzy medialni

Newsfeed
Marketing & biznes
Nowy Marketing
PRoto.pl
BRIEF
Mediarun
Feedback

Partnerzy konferencji

Rent Design

Partnerzy merytoryczni

Beauty Management

Miejsce konferencji

Pół na Pół, Racławicka 99, Fort Mokotów, Warszawa

Videorelacja z poprzedniej konferencji Digital Think Tank

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.
0